Menu Zamknij

Zasady zakupów

Regulamin

Reguła zakupów w moim sklepie jest naprawdę prosta. Najważniejszą zasadą jest zadowolenie klienta , aby z przyjemnością wracał po kolejne produkty.

Aby współpraca dobrze Nam się układała, muszę przekazać Ci parę bardzo istotnych informacji. Sklep ten jest działalnością nierejestrowaną i prowadzi ją Katarzyna Cieciora zam. pod adresem Tychów Stary 112, 27-220 Mirzec , skontaktować się ze mną można na dwa sposoby pisząc na adres: nesme@nesmemojapracownia.pl lub dzwoniąc pod numer 570 351 924 .

 

Wyjaśnienie pojęć użytych w niniejszym regulaminie.

 

KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

SPRZEDAWCA – Katarzyna Cieciora prowadząca działalność nierejestrowaną pod adresem: Tychów Stary 112, 27 – 200 Mirzec.

SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym: www.nesmemojapracownia.pl

PRODUKT – rzecz w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

PRODUKT DOSTĘPNY OD RĘKI – Produkt widoczny na zdjęciu, gotowy do sprzedaży.

PRODUKT NA ZAMÓWIENIE – Produkt , który sprzedawca wykonuje na podstawie specyfikacji zawartej w umowie.

 

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka elektronicznego oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności i dostawy.

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego na warunkach zawartych w niniejszym regulaminie.

 

REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

 

USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

 

KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.)

 

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć jako Klient zarejestrowany lub jako gość poprzez wypełnienie formularza zamówień , a także poprzez wiadomość mailową lub telefoniczną. Każdy produkt, który znajduje się w sklepie ma swoją cenę oraz  przycisk „dodaj do koszyka”. Cena podana jest w złotówkach, nie zawiera kosztów wysyłki.

Wysyłka na terenie Polski wygląda następująco:

  • Kurier InPost 15. 35 zł ( czas dostawy 1 – 2 dni robocze )
  • Paczkomat InPost Gab. A (kartki) – 14,30 zł ( czas dostawy 1 – 2 dni robocze )
  • Paczkomat In Post Gab. B (exploding box) – 15.35 zł
  • ( czas dostawy 1 – 2 dni robocze )
  • In Post Kurier za pobraniem – 23,52 zł ( czas dostawy 1 – 2 dni robocze )

Koszty wysyłki doliczane są do wybranego zamówienia.

Złożone zamówienie można opłacić za pomocą tradycyjnego przelewu na numer konta bankowego : 32 1020 2674 0000 2802 0186 7464 ( PKO Bank Polski ). Będę wdzięczna za opłacenie zamówienia w ciągu 7 dni, jeśli zaistnieją jakieś trudności proszę o kontakt.

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

 Umowa Sprzedaży zostaje zawarta między Klientem z Sprzedawcą w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Kupujący udziela sprzedawcy pełnomocnictwa do zawarcia w imieniu kupującego umowy z operatorem pocztowym lub przewoźnikiem dostarczającego zamówione produkty.

Czas realizacji zamówienia

Po zaksięgowaniu przez bank płatności za zamówienie, przystępuję do realizacji wybranego produktu.

Czas oczekiwania na realizację zamówienia wygląda tak:

  • Kartka z kwiatami z foamiranu – od 3 – 5 dni roboczych,
  • Kartka warstwowa – także 3 – 5 dni roboczych ,
  • Exploding box – od 3 – 10 dni roboczych,
  • Album harmonijkowy – tu czas oczekiwania jest dłuższy od 5 – 20 dni roboczych,
  • Czekoladownik – od 3 – 5 dni roboczych,
  • Metryczka dziecięca – od 3 – 7 dni roboczych.

Zawsze staram się, aby Twoje zamówienie zostało jak najszybciej zrealizowane. Czasem terminy do realizacji prac są odległe, wtedy umawiam się na konkretną datę. Może zdarzyć się tak, że czas realizacji zamówienia się wydłuży, wtedy niezwłocznie Cię o tym poinformuję.

Zastrzegam sobie prawo do zmian w kompozycjach moich prac, ze względu na dostępność materiałów w momencie złożenia zamówienia.

Produkt dostępny od ręki wysyłam na drugi dzień po zaksięgowaniu wpłaty lub jeszcze tego samego dnia.

Każdy produkt jest wzorem według , którego może powstać kartka specjalnie dla Ciebie.  Śmiało możesz dobierać kolory i wzory, dodatki, spersonalizowane elementy ( wśród dostępnych u mnie materiałów lub mogę sprowadzić inne materiały , wtedy czas oczekiwania na zamówienia wydłuża się ok 4 – 5 dni roboczych.)

Napisz mi w uwagach do zamówienia, że chcesz zmodyfikować wzór lub napisz e – mail.

Pamiętaj, produkt jest rękodziełem, nie ma dwóch takich samych prac – dlatego to czyni je wyjątkowym

Odstąpienie od umowy

Zakupione produkty można zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny czyli po prostu odstąpić od umowy kupna – sprzedaży zawartej na odległość. Wystarczy mnie o tym poinformować przesyłając oświadczenie ( zwór znajduje się tu ) oraz odsyłając zakupiony produkt. Ja w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego zamówienia, oddaję pieniądze wraz z kosztami przesyłki bez zbędnego dociekania. Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący zgodnie z obowiązującym cennikiem Poczty Polskiej. Na odstąpienie od umowy jest 14 dni.

Jedynym produktem wyłączonym z opisanego prawa do odstąpienia od umowy jest „rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb” (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta ). To znaczy, że nie można zwrócić produktu, który zawiera tekst np. W dniu Ślubu Adama i Ewy lub wszystkiego najlepszego Ciociu Ewo w dniu Twoich 30 urodzin.

Reklamacje

Zobowiązuję się dostarczać wszystkie zamówienia bez żadnych wad, jeśli jednak okaże się , że są jakieś wady zgodnie z obowiązującym prawem biorę za nie odpowiedzialność. Gdyby tak się stało, że produkt zawiera wady, bardzo proszę o kontakt i przesłanie formularza ( dostępny tu ) drogą elektroniczną na adres e-mail lub Pocztą Polską. Odpowiem tą samą metodą w ciągu 14 dni.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Oświadczam, że zgadzam się na wszelkie postępowania mediacyjne w przypadku sporów. Konsument ma możliwość prosić o rozstrzygniecie sporów wynikających z umowy sprzedaży stały polubowny sąd konsumencki, wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, powiatowego rzecznika prawa konsumenta, a nawet po prostu organizacji społecznej, która ma w statucie, że się ochroną konsumentów zajmuje.

 

Zastrzegam prawo do wszelkich zmian w niniejszym regulaminie.